Ariane zal op het Food Future Event van VMT op 3 oktober aanstaande een interactieve ontbijtsessie verzorgen voor jonge productontwikkelaars. In deze podcast lichten we alvast een tipje van de sluier op voor iedereen.
In deze podcast praten we onder andere over:
- Hoe je bent opgegroeid in de eerste twintig jaar vormt je als generatie. De millennial is deels digitaal opgegroeid, gen Z helemaal.
- Gen Z is erg op zoek naar avontuur in eten. Ze kunnen veel geld uitgeven aan een koffie onderweg.
- Voedsellandschap is veranderd vanaf de millennial: “Alles was mogelijk, de Knorr Wereldgerechten kwamen op.”
- The power van TikTok met de Dubaireep als voorbeeld. En wat kan een doorsnee foodbedrijf hiermee?
- Ook babyboomer is sinds corona ook meer online. Ze hebben meer dan gen Z geld om uit te geven.
- Gen Z is heel paradoxaal: van Primark tot havermelkcappuccino.
- Bedrijven moeten kijken of de snelle trends bij hen passen.
- En nog veel meer: van Roxy Dekker tot edamameboontjes!
Op het Food Future Event gaat Ariane dieper in op deze materie in de ontbijtsessie speciaal voor jonge productontwikkelaars. Ze geeft tools waarmee ze direct aan de slag kunnen.