Jan-Willem Grievink is er duidelijk over: de bakkerijbranche moet af van het denken in kilo’s. 'Zo denkt de consument niet. Die wil een ontbijt kopen...
Plus is gestart met een derde Nutri-Score-pilot. De score is nu ook zichtbaar op de verpakkingen van 'Uit de Keuken van Plus'. Het gaat onder andere...
Onlangs maakte Albert Heijn bekend dat ze al starten met het Nutri-Score-logo 6000 eigen merkproducten te zien op de elektronische schapkaartjes, in...
Hibiscus, yuzu, mocktails, zonnebloempitten en vertical farming. Het zijn volgens het expertpanel van Amazon-dochter Whole Food Market enkele van de...
Starbucks koffie is na twee jaar de met afstand succesvolste introductie in de supermarkten uit 2019. Ook Bud-pils en Leffe alcoholvrij doen het nog...
Het meeste voedselaanbod en de promoties in supermarkten en horecaketens vallen niet in de Schijf van Vijf en stimuleren geen gezonde voedselkeuzes....