1. AH, Jumbo, Lidl, Superunie stoppen met Atlantische makreel, Aldi dubt
  2. Het gaat slecht met Atlantische makreel. Stoppen met eten of politiek probleem oplossen?
  3. Milieu Centraal: Ruim twee derde van de consumenten vindt het aantal keurmerken 'verwarrend'
  4. Voor abonneesLidl stopt als eerste supermarkt met verkoop Atlantische makreel
  5. 'Focus op de lichtgroene consument, daar zijn nog veel kansen in food' (podcast)
  6. Reststroom Milcobel vormt grondstof NoPalm Ingredients: van weipermeaat naar alternatief voor palmolie
  7. Almaar kleinere en duurdere chocoladereepjes door klimaatellende
  8. Een barista-ervaring thuis? De Neo van Nescafé Dolce Gusto moet dat mogelijk maken (met composteerbare koffiepad)
  9. Rainforest Alliance brengt regeneratief keurmerk voor koffie op de markt
  10. Producent palmolie-alternatief schaalt productie op in nieuwe demofabriek
  1. Pluimveespecialist Plukon ontwikkelt vleesvervangers: 'We zijn laat, maar weten nu hoe de markt zich ontwikkelt'
  2. Dirks duurzaamheid in 6 punten: Nutri-score E komt er niet meer in
  3. Voor abonneesInterview: Nicole Freid (Hak) over boeren, supers, biologisch en inkoop
  4. Blik zonder BPA? Tata Steel ontwikkelt polymeerlaag als alternatief
  5. Duurzaamheid laten leven in het hele bedrijf? Arla en Fish Tales vertellen hoe zij dat aanpakken
  6. Mariene eiwitten in opkomst, maar hoe breng je ze naar de markt?
  7. ACM onderzoekt twijfelachtige duurzaamheidsclaims koffie en cacao
  8. Beter voorkomen dan verrotten #1: Zo groot is de omvang van wereldwijd voedselverlies
  9. Flexibele verpakkingen lichter en beter recyclebaar? Startup ontwikkelt nieuwe coatingtechniek
  10. Lidl zet peulvruchten in de spotlight om eiwittransitie te bevorderen