
Digitalisering breekt steeds verder door in verpakkingslijnen voor de voedingsbedrijven. Machinefabrikanten kwamen met innovaties naar de...
Digitalisering breekt steeds verder door in verpakkingslijnen voor de voedingsbedrijven. Machinefabrikanten kwamen met innovaties naar de...
Supermarkt Albert Heijn verandert het privat Beter voor Natuur & Boer programma in een keurmerk. Daarmee is het keurmerk beschikbaar voor andere...
Een 20-tal Belgische organisaties uit de brede voedselketen, waaronder Fevia, werken actief samen rond concrete voorstellen voor een nieuw...
OVAM en Vlaanderen Circulair nodigt partnerschappen van lokale overheden, ondernemingen, onderzoeksinstellingen en organisaties uit om...
Donderdag 9 juni was de eerste editie van de Afvalfonds Verpakkingen Awards. Er werden negen onderscheidingen uitgereikt in zeven categorieën aan...
De covid-19 pandemie heeft grote invloed op het ontwerp van de (toekomstige) verpakkingen voor voeding en dranken. Aan de basis ligt de bezorgdheid...
Om de verkoop van biologische producten te stimuleren, lanceren Nederland, België, Zweden en Finland een gezamenlijke campagne die de consument moet...
Cacao Barry introduceerde tijdens een VIP-event in Puurs in België hun innovatieve Evocao™ WholeFruit Chocolade aan chefs, chocolatiers en...
Jonge mensen van 18 tot 24 jaar denken dat het wereldwijde voedselsysteem in crisis is en alleen maar erger wordt. In 2021 deed EIT Food hier...
KU Leuven en vijf hogescholen brengen hun opleidingsaanbod -waaronder industrieel technische onderwerpen- samen en werken zo mee aan de arbeidsmarkt...