Adviesbureau Awareness wordt onderdeel van Schuttelaar & Partners

Per 1 januari is adviesbureau voor beleidsmarketing Awareness onderdeel van advies- en communicatiebureau Schuttelaar & Partners. Awareness blijft onder de eigen merknaam werkzaam.

De bureaus hebben elkaar gevonden door hun gedeelde passie voor een duurzame en gezonde toekomst. Dit doen zij door middel van participatie en samenwerking tussen burgers, bedrijfsleven, belangenorganisaties en overheden. De bureaus vullen elkaar aan op thema’s zoals energietransitie, klimaatadaptatie, gezonde voeding, duurzame mobiliteit en gebiedsontwikkeling.

Uitdagingen aangaan

Edwin Hecker van Schuttelaar & Partners ziet veel mogelijkheden voor een duurzame toekomst dankzij de samenwerking: “We zijn enthousiast over de krachtenbundeling met Awareness. We kunnen nu alle relevante partijen beter betrekken en laten samenwerken aan de actuele uitdagingen waar we als maatschappij voor staan.”

Kennis combineren met aanpak

“Door intensief te gaan samenwerken kunnen we nog meer impact realiseren. We kunnen nu de inhoudelijke kennis van Schuttelaar & Partners combineren met de aanpak van Awareness op het vlak van participatie, communicatie en het duurzaam veranderen van gedrag”, aldus Jan Eikema van Awareness.