1. Zo wil Lidl België de verkoop van plantaardige eiwitproducten verdubbelen
  2. Verenigde Staten verdeeld over legaliteit verkoop rauwe melk
  3. Nederlanders kritischer op duurzaamheid bedrijven: Tony's Chocolonely wederom duurzaamste bedrijf
  4. KVNW introduceert website over wijn: 'Wijn is onverminderd populair in Nederland'
  5. Hoe denkt 'eigenzinnig gewoontedier' over duurzame foodmerken? Tool met consumenten profielen moet hulp bieden
  6. Voor abonneesTrends 2024: wat wil consument van plantaardig? 5 lessen uit recent onderzoek Proveg
  7. Nationale Week Zonder Vlees gaat internationaal: start in België
  8. 'Consument heeft behoefte aan volkoren, supermarkt speelt hier te weinig op in'
  9. Deze vijf punten vraagt Foodwatch van het nieuwe kabinet
  10. AH kijkt met eiwittransitie vooral naar gedragsverandering bij de consument zélf
  11. 'Imago vlees verbetert', zegt Vion na consumentenonderzoek in Duitsland
  12. Supermarkten profiteren in België: sprake van graaiflatie?
  13. Consumentenacceptatie van alternatieve eiwitten? Volgens ADM kunnen hybride producten daarbij helpen
  14. Ultrabewerkte voeding: waarom horen we daar steeds meer over?
  15. Voedingscentrum: consument verspilt minder brood en zuivel, maar meer groente en fruit
  1. Startups in kweekvlees moeten na wetgevingssucces nog andere drempels overwinnen
  2. 'Nederlands kweekvlees voorlopig niet verkrijgbaar voor consument'
  3. Bakkers belangrijke sector Too Good To Go: '1,9 miljoen bakkerspakketten gered van verspilling'
  4. Vogelgriep, inflatie en wetgeving drijven prijs eieren naar historische hoogte
  5. GfK: Supermarktketen PLUS is meest duurzaam volgens consument
  6. Dit doen Verstegen, Colzaco en Dutch Cuisine om  biodiversiteit te bevorderen
  7. 5 supermarktketens doen wegwerpzakjes voor groente en fruit in de ban
  8. Blik buitenlandse sperziebonen of verse Nederlandse wortelen? Europees ecolabel moet consument helpen bij deze keuze
  9. Voedingsprijzen blijven stijgen ondanks dalende inflatie
  10. Beyond Meat kampt met oplopende verliezen
  11. Consumenten niet gevoelig voor goedkopere gezonde producten (update)
  12. Voor abonneesMeergranenbrood Lidl scoort hoge ogen door zoutreductie maar is minder van smaak
  13. Nubel publiceert nieuwe editie voedingsmiddelentabel
  14. Discounters varen wel bij inflatie
  15. Meer verkoop restpartijen en producten tegen houdbaarheidsdatum door inflatie