1. Onderzoekers vragen Nederlanders wat ze vinden van ultrabewerkte voeding
  2. Consumentenbond over Nutri-Score: 'Producenten moeten het logo niet misbruiken'
  3. Zo wil Lidl België de verkoop van plantaardige eiwitproducten verdubbelen
  4. Verenigde Staten verdeeld over legaliteit verkoop rauwe melk
  5. Nederlanders kritischer op duurzaamheid bedrijven: Tony's Chocolonely wederom duurzaamste bedrijf
  6. KVNW introduceert website over wijn: 'Wijn is onverminderd populair in Nederland'
  7. Hoe denkt 'eigenzinnig gewoontedier' over duurzame foodmerken? Tool met consumenten profielen moet hulp bieden
  8. Voor abonneesTrends 2024: wat wil consument van plantaardig? 5 lessen uit recent onderzoek Proveg
  9. Nationale Week Zonder Vlees gaat internationaal: start in België
  10. 'Consument heeft behoefte aan volkoren, supermarkt speelt hier te weinig op in'
  11. Deze vijf punten vraagt Foodwatch van het nieuwe kabinet
  12. AH kijkt met eiwittransitie vooral naar gedragsverandering bij de consument zélf
  13. 'Imago vlees verbetert', zegt Vion na consumentenonderzoek in Duitsland
  14. Supermarkten profiteren in België: sprake van graaiflatie?
  15. Consumentenacceptatie van alternatieve eiwitten? Volgens ADM kunnen hybride producten daarbij helpen
  1. Ultrabewerkte voeding: waarom horen we daar steeds meer over?
  2. Voedingscentrum: consument verspilt minder brood en zuivel, maar meer groente en fruit
  3. Startups in kweekvlees moeten na wetgevingssucces nog andere drempels overwinnen
  4. 'Nederlands kweekvlees voorlopig niet verkrijgbaar voor consument'
  5. Bakkers belangrijke sector Too Good To Go: '1,9 miljoen bakkerspakketten gered van verspilling'
  6. Vogelgriep, inflatie en wetgeving drijven prijs eieren naar historische hoogte
  7. GfK: Supermarktketen PLUS is meest duurzaam volgens consument
  8. Dit doen Verstegen, Colzaco en Dutch Cuisine om  biodiversiteit te bevorderen
  9. 5 supermarktketens doen wegwerpzakjes voor groente en fruit in de ban
  10. Blik buitenlandse sperziebonen of verse Nederlandse wortelen? Europees ecolabel moet consument helpen bij deze keuze
  11. Voedingsprijzen blijven stijgen ondanks dalende inflatie
  12. Beyond Meat kampt met oplopende verliezen
  13. Consumenten niet gevoelig voor goedkopere gezonde producten (update)
  14. Voor abonneesMeergranenbrood Lidl scoort hoge ogen door zoutreductie maar is minder van smaak
  15. Nubel publiceert nieuwe editie voedingsmiddelentabel