1. Foodtrends 2025 met fooddesigner Marielle Bordewijk: 'Zoek de grotere trends achter de kortstondige hypes, die zijn er zeker'
  2. Consument koopt meer duurzame voeding
  3. Vanaf 2025 exportcertificaat nodig voor export biologische producten naar Verenigd Koninkrijk
  4. Biologisch steeds ietsjes minder duur dan niet-bio
  5. Voor abonneesOnderzoek Hepatitis A in diepvriesaardbeien Verenigde Staten afgerond: dezelfde stam als uitbraak door verse aardbeien
  6. Visfederatie spreekt zich uit over prijsstijging en 'oogknipingreep' garnalen
  7. Consumenten kopen meer biologisch fruit
  8. Voor abonneesStrengere eisen biologisch zorgen voor minder producten in schappen
  9. Geitenijs zonder geitensmaak wint bioprijs
  10. Biologische omzet stijgt, maar doel voor 2030 nog een stip op de horizon
  11. Picnic-klanten houden van biologisch, fruit en zuivel
  12. Skal vereist vanaf 2024 een biologisch risicobeheersplan
  13. Hak stapt in biologisch: rode bieten als eerst aan de beurt
  14. Onderzoek: keurmerk wint verder terrein in supermarktschap
  15. 'Foodproducenten moeten niet sturen op maximale schaalbaarheid,' zegt expert regeneratieve landbouw
  1. Analyse: biologische boterham wordt uiteindelijk goed belegd
  2. Commentaar: voedselindustrie snakt naar meer consensus over duurzaamheid
  3. Nederlandse foodketen moet Europese duurzame 'ondergrenzen' optrekken. Maar waarom niet gelijk alles biologisch?
  4. HAK stapt over op lokaal biologisch: 'Disruptieve aanpak nodig om vraag te vergroten'
  5. Lancering Greenpaper: 'Marketing claims over biologisch'
  6. Weerribben Zuivel heeft primeur met Tethered Caps
  7. Duurzaam ei minder populair door koopkrachtdaling
  8. Voor abonneesVMT Summerclass R&D 4: de invloed van crises op het huidige voedselsysteem
  9. Nieuwe duurzame bron voor cacao? Kweekchocolade wordt als mogelijke optie gezien
  10. Vraag biologisch rundvlees in Nederland is hoger dan aanbod: teveel vlees belandt in gehakt
  11. Nieuwe Nudging-campagne moet verkoop biologisch stimuleren
  12. Food Law Event: hoor insights van VWS, NVWA, Unilever, Colruyt, Alpro en Iglo
  13. Food Law Event: van Infoblad 85 en NAPV tot allergenen en vega(n) producten
  14. Zo ziet de nieuwe biologische wetgeving eruit
  15. Nieuwe nudging-campagne moet verkoop biologisch stimuleren