1. Martijn Versteegh van Albert Heijn: 'Productontwikkelaars die spraakmakende gezondere en duurzamere producten ontwikkelen, hebben we hard nodig'
  2. Voor abonneesZijn supermarkten tevreden met één set duurzaamheidsdata? Pilot ImpactBuying moet lijn brengen in vraag naar klimaatdata
  3. Plus Retail over plantaardig: 'We moeten versnellen, maar hoe nemen we de klant maximaal mee?'
  4. Onderzoek Rabobank: zo experimenteren foodbedrijven en retail met AI
  5. Albert Heijn gebruikt recyclebare plantaardige materiaal PEF voor fruitsapflesjes
  6. Hoe heeft de plantaardige categorie zich ontwikkeld in de supermarkt? 'We hoeven niet nóg een plantaardige burger'
  7. Conceptontwikkelaar Eveline van Dam: 'Er liggen kansen om de consument nog meer in het middelpunt te plaatsen' (podcast)
  8. Sunt gaat ook bananen uit retail verwerken: 'Het is complexer dan de havens, maar we gaan ervoor'
  9. Hoe borg je voedselveiligheid in E-commerce? Richtlijn voor last-mile distributie moet duidelijkheid geven
  10. Digitaal statiegeld moet in Vlaanderen zwerfvuil voorkomen
  11. Zo werkt supermarktketen Lidl aan duurzaamheid
  12. MSC lanceert Duurzame Vis Awards
  13. Rabobank: Verharding strijd producenten en supermarkten
  14. Blockchain beantwoordt aan de vraag naar meer transparantie
  15. "Met de Vlaamse voedselstrategie is het recept geschreven en liggen de ingrediënten op tafel"
  1. De verse groenten van Hak? Met gegrilde groente verkent de producent een nieuwe markt
  2. Albert Heijn wil sneller CO2 reduceren in keten
  3. Productinnovaties oktober: verse plantaardige notenmelk en gastroblokken plantaardige kaas
  4. Keesmakers wil gezondere productintroducties in supermarktschap en start Fitter Food Collective
  5. De familie Colruyt participeert in Ingrizo
  6. Industriële bakkers in problemen: 'Enorme prijsstijging brood noodzakelijk'
  7. Zonder garantie op water komt voedselbevoorrading in gedrang
  8. Vraag biologisch rundvlees in Nederland is hoger dan aanbod: teveel vlees belandt in gehakt
  9. Carrefour voor 20ste keer op de Beurs van Libramont
  10. Nieuwe Nudging-campagne moet verkoop biologisch stimuleren
  11. Trendonderzoek: Covid-19 heeft grote invloed op ontwerp verpakking
  12. Winst Oekraïens bier gaat integraal naar humanitaire hulp
  13. Colruyt Group investeert meer in zeewierboerderijen
  14. Sector gaan voor 15.000 ton minder wegwerpverpakkingen
  15. Colruyt zet met overname bakkerij verder in op verticale integratie