
KENNISPARTNER - COLUMN - Ja, we weten het. Voedselinformatie moet nauwkeurig, duidelijk en voor de gemiddelde consument gemakkelijk te begrijpen...
KENNISPARTNER - COLUMN - Ja, we weten het. Voedselinformatie moet nauwkeurig, duidelijk en voor de gemiddelde consument gemakkelijk te begrijpen...
De Code voor Duurzaamheidsreclame is vandaag in werking gegaan. Dit is een onderdeel van de Nederlandse Reclame Code. Het initiatief voor de...
Bram Krikke heeft zijn eigen Krikkies chips op de markt gebracht. Een viertal TikTok video’s over deze chips lagen onder vuur bij de Reclame Code...
KENNISPARTNER - COLUMN - Reclame voor een voedingsmiddel gericht op kinderen, hoe zit dat ook alweer? Foodwatch ging ten strijde tegen kinderreclame...
KENNISPARTNER - COLUMN De suikervrije fritessaus in een 100% recyclebare fles van Remia lag onder vuur in een uitspraak van de Voorzitter van de...
KENNISPARTNER - COLUMN - Zespri maakte met de actie ‘Fruit een lekkere buit’ op basisscholen reclame voor haar Zespri kiwi’s. Kinderen konden in de...
KENNISPARTNER - COLUMN - Voor alcoholreclames gelden strenge regels. Het drankmerk Frank Seltzer werd twee keer op het matje geroepen bij de Reclame...
KENNISPARTNER - COLUMN - Let op! Onlangs heeft de Reclame Code Commissie (RCC) een belangrijke uitspraak gedaan over influencer marketing en de...
Reclame op digitale platforms, onder andere in samenwerking met influencers, en uitingen rondom familieprogramma’s kan beter. Vooral social media...
KENNISPARTNER - COLUMN - Vegaburgers, vegetarische kipstukjes, auf wiederschnitzels: de schappen liggen daar vol mee. De vleesindustrie is hier niet...