1. Nieuws over uitbraken scoort beter dan mededelingen over recalls
  2. Commercial 'Suiker veroorzaakt rimpels' moet van de buis en sociale mediakanalen
  3. Corona zet communicatie bedrijven op scherp
  4. Test Aankoop boekt winst in strijd tegen 'Pinokkio-producten'
  5. Vraag naar en aanbod van producten met weerstandsclaim neemt toe
  6. Suiker Unie: 'Foodwatch houdt moderne heksenjacht op wetenschappers'
  7. "Fake News: GAIA lanceert misleidende campagne tegen veeteelt"
  8. TastyBasics start online voedingsadviezen door relatie coronavirus en overgewicht
  9. CBL tegen Rutte: 'Geef vrachtwagens ruim baan'
  10. Colruyt denkt na over 'Eco-score' bij producten
  11. Blog China: Realistischer omgaan met onderscheid tussen levensmiddel en geneesmiddel
  12. Albert Heijn past Gouden Windei producten aan
  13. Staatssecretaris Blokhuis (VWS) maakt keuze voor Nutriscore in Nederland bekend
  14. UAntwerpen lanceert vak Dier & Recht
  15. Foodwatch: Misleidende claims op verpakkingen ontmaskerd met Nutri-Score-methode
  1. WHO: Babyvoeding nog te suikerrijk en niet goed aangeprezen
  2. Voor abonnees4 hete hangijzers in etiketteringswetgeving (longread)
  3. De verpakking van chocolade beïnvloedt emoties sterker dan de smaak
  4. Nutricosmetica: 'Mooie claims' voor beautyfoods
  5. De Consumentenbond start burgerinitiatief 'Pro-Nutri-Score'
  6. McDonald's komt in verweer tegen onterechte berichtgeving over rundvlees
  7. Gezondheidswinst mogelijk door 'toegevoegd suiker' op het voedingswaarde-label
  8. EFSA lanceert interactieve tool rond voedingsnormen
  9. Voedingshoogleraar Jaap Seidell: 'Verwacht niet te veel van een nieuw voedselkeuzelogo'
  10. Een vijfde tussendoortjes scoort (zeer) goed op Nutriscore
  11. Coca-Cola test etiketteringssysteem met kleurcoderingen
  12. Milieu Centraal rangschikt de tien topkeurmerken
  13. Foodwatch ageert tegen Coca-Cola-hotelkamer van de Efteling
  14. Inschrijving Jaarprijs Goede Voeding 2019 geopend
  15. Unilever beteugelt reclame-uitgaven aan sjoemel-influencers