1. Tip van jouw advocaat: Influencer marketing? Actieve monitoring vereist!
  2. FNLI en bvA: 'Naleving reclame gericht op kinderen op digitale platforms kan beter'
  3. 'Politiek moet zich inzetten voor hogere groente en fruitconsumptie'
  4. Voedingssector breidt engagement voor verantwoorde reclame naar kinderen uit
  5. Unicef: 'Driekwart van de kinderproducten in supermarkten is onverantwoord'
  6. Voor abonneesFoodwatch: 'Coca-Cola negeert Europese uitspraak kindermarketing'
  7. Hoe staat het intussen met de verbetering van de productsamenstelling?
  8. Unilever stopt met reclame voor kinderijsjes
  9. FNLI gaat Reclamecode voor Voedingsmiddelen meer onder aandacht brengen
  10. Foodwatch: Chocopasta voor baby's is meest misleidend
  11. WHO publiceert model om voeding voor kinderen van 6 tot 36 maanden te verbeteren
  12. WHO: Babyvoeding nog te suikerrijk en niet goed aangeprezen
  13. De Kleine Keuken: Van duurzame verpakkingen tot acrylamideperikelen
  14. Aangescherpte regels voor kinderidolen op voedingsverpakkingen
  15. 'Maatregelen preventieakkoord onvoldoende'
  1. Alliantie Stop Kindermarketing: 'Huidige reclamecode is onvoldoende'
  2. Staatssecretaris Blokhuis (VWS): 'Suikertaks niet ondenkbaar'
  3. 'Kindermarketingbeleid levensmiddelenindustrie loopt voor op regelgeving'
  4. Ook België strijdt tegen kindermarketing
  5. Reclame maken via vloggers: interessant, maar welke regels gelden er?
  6. Unicef Nederland sluit zich aan bij Alliantie Stop kindermarketing
  7. Productlijn Woezel & Pip helpt gezinnen gezonder te kiezen
  8. Kinderidolen verdwijnen van ongezonde producten
  9. Ferrero lanceert actieplan sportplezier met NOC*NSF
  10. Albert Heijn richt kindermarketing op gezondere producten
  11. Meer bedrijven in overtreding regels kidsmarketing
  12. Verbod kindermarketing op producten met blauwe vinkje
  13. Richtlijnen voor het stoppen van kindermarketing
  14. Europarlement stemt tegen invoering voedingsprofielen
  15. Onderzoek toont onduidelijkheden omtrent wetgeving kindermarketing