Foodbedrijf No Fairytales wil eetgedrag consument veranderen met...
No Fairytales wil elke categorie in de supermarkt een beetje gezonder maken. Daar hebben ze al de groentetortilla voor. Nu starten ze met een...
No Fairytales wil elke categorie in de supermarkt een beetje gezonder maken. Daar hebben ze al de groentetortilla voor. Nu starten ze met een...
Wanneer kiezen consumenten voor gezonde voeding? Is het prijs of gemak? Volgens gedragsexpert Mats Postema van Changing Ways helpen alle factoren die...
De coronacrisis leidt wereldwijd tot veranderende consumentenbehoeften. Euromonitor signaleert in haar trendrapport 10 trends voor 2021 als gevolg...
De Nederlandse consument is gemotiveerd om duurzamer te leven. Ook blijkt er een stijgende behoefte te zijn aan duurzame voeding. Dat blijkt uit...
Het toepassen van nudging in een supermarkt-app kan de consument helpen gezondere producten te kiezen.
Het postcorona tijdperk is de fase waarin de samenleving - met de nodige voorzichtigheid - meer vrijheid krijgt en de economie langzamerhand probeert...
In veel landen is de afgelopen maanden een scherpe daling te zien van het aantal gerapporteerde uitbraken. Dit is ook het geval in Finland. De Finse...
Opeens is alles anders. De coronacrisis heeft effect op hoe we ons voedsel kopen, klaarmaken, eten en ervaren. Fooddesigner Marielle Bordewijk...
KENNISPARTNER - Een crisis verandert het voedselpatroon. Als men naar de lege schappen in de supermarkten kijkt, leeft Nederland de komende weken op...
Veel energiebesparingsprojecten richten zich voornamelijk op de technische mogelijkheden. "Daarvoor is een goede energie-audit een belangrijke eerste...