nieuws

BOON heeft de meeste impact

Ingrediënt & Product

BOON heeft de meeste impact

Als bedenker van BOON, een concept om meer peulvruchten te eten, is het Michael Luesink is met zijn concept BOON uitgeroepen tot het meest impactvolle project van de afgelopen 10 jaar HAS Food Experience.

Luesink ontving de prijs tijdens de tiende editie van de HAS Food Experience. “We zijn 3 jaar geleden begonnen met onze missie om Nederland te verleiden meer plantaardig te eten. Dat we deze prijs nu winnen is een enorme eer,” aldus de jonge ondernemer.

Vakmanschap

De jury beoordeelde het winnende concept op basis van drie belangrijke criteria: vakmanschap, ondernemerschap en creativiteit. De voorzitter van de jury prees Luesink vooral met zijn enorme passie voor het product, en de concrete en professionele wijze waarop het concept is uitgevoerd.

Hij laat zien dat hij als jonge ondernemer zijn eigen boontjes dopt: eerst op geheel eigen kracht en sinds kort ook in samenwerking met een ervaren ondernemer van Scelta Mushrooms.

Reageer op dit artikel