nieuws

Heinz viert 150-jarig bestaan met limited edition ketchup

Algemeen

Heinz viert 150-jarig bestaan met limited edition ketchup

Heinz brengt een speciale verjaardaseditie op de markt: Ketchup Kaviaar. Dit doen ze ter ere van hun 150-jarig bestaan. In totaal zijn er 150 potjes beschikbaar in Nederland, exclusief verkrijgbaar via de socialmediakanalen van Heinz.

Tanja Kempen, Senior Brand Manager bij The Kraft Heinz Company: “Met onze 150everjaardag dit jaar, konden we geen mooier jaar bedenken om deze speciale verjaardag editie van Tomato Ketchup te introduceren. De tweede verjaardag van Nationale Tostidag op 8 februari leek ons het perfecte moment om 150 ketchupliefhebbers te verrassen met Ketchup Kaviaar, voor een exclusieve smaakbeleving bij hun tosti. Een lekker begin van een bijzonder jaar.”

 

Jubileum jaar met nieuwe producten

Tijdens het 150-jarig bestaan zal de Ketchup Kaviaar niet het enigste nieuwe product zijn. Heinz laat weten dat er in de loop van het jaar verschillende productintroducties zullen plaatsvinden.

 

Ketchup Kaviaar bestaat uit kleine tomato ketchup parels die openbarsten. Het product wordt gelanceerd tijdens de nationale tostidag op 8 februari.

 

 

Reageer op dit artikel