
KENNISPARTNER - COLUMN - De Autoriteit Consument en Markt (ACM) maakt zich hard voor de bescherming van consumenten tegen de risico’s van het doen...
KENNISPARTNER - COLUMN - De Autoriteit Consument en Markt (ACM) maakt zich hard voor de bescherming van consumenten tegen de risico’s van het doen...
Bram Krikke heeft zijn eigen Krikkies chips op de markt gebracht. Een viertal TikTok video’s over deze chips lagen onder vuur bij de Reclame Code...
KENNISPARTNER - COLUMN - Reclame voor een voedingsmiddel gericht op kinderen, hoe zit dat ook alweer? Foodwatch ging ten strijde tegen kinderreclame...
KENNISPARTNER - COLUMN De suikervrije fritessaus in een 100% recyclebare fles van Remia lag onder vuur in een uitspraak van de Voorzitter van de...
KENNISPARTNER - COLUMN - Zespri maakte met de actie ‘Fruit een lekkere buit’ op basisscholen reclame voor haar Zespri kiwi’s. Kinderen konden in de...
KENNISPARTNER - COLUMN ‘Champagne’ is een beschermde oorsprongsbenaming (BOB). Een BOB beschermt een product tegen namaak en misbruik. Maar hoe ruim...
KENNISPARTNER - COLUMN - Voor alcoholreclames gelden strenge regels. Het drankmerk Frank Seltzer werd twee keer op het matje geroepen bij de Reclame...
KENNISPARTNER - COLUMN - Let op! Onlangs heeft de Reclame Code Commissie (RCC) een belangrijke uitspraak gedaan over influencer marketing en de...
KENNISPARTNER - COLUMN - Vegaburgers, vegetarische kipstukjes, auf wiederschnitzels: de schappen liggen daar vol mee. De vleesindustrie is hier niet...
KENNISPARTNER - COLUMN - De horeca mag vanaf 28 april weer (deels) open en de zon schijnt! Heerlijk weer op het terras zitten; onder het genot van...