Vragen

www.VMT.nl is deels een betaalde website geworden. Dat betekent dat onze beste artikelen ‘versleuteld’ zijn, ze staan in een ‘besloten’ gedeelte. Alleen met een abonnement kun je deze exclusief lezen. Er zijn verschillende abonnementsvormen.

Hieronder staan de meest gestelde vragen over het besloten gedeelte op www.VMT.nl, dat we ‘Mijn VMT’ noemen. Zit hier je antwoord niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan via een e-mail naar klantenservice@vmt.nl of telefonisch via 0570 504 325.

1. Mijn VMT

1.1  Waarom moet ik inloggen op www.VMT.nl? 

1.2  Vanaf wanneer kan ik inloggen?

1.3  Blijf ik naast VMT.nl ook mijn papieren VMT ontvangen?

 

2. Aanmelden

2.1  Hoe meld ik mij aan voor Mijn VMT?

2.2 Blijf ik naast VMT.nl ook mijn papieren VMT ontvangen?

 

3. Inloggen

3.1  Hoe log ik in voor Mijn VMT?

3.2  Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

3.3  Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

 

4. Abonnement

4.1  Zit 'Mijn VMT' bij mijn huidige abonnement inbegrepen?

4.2 Waar kan ik mijn abonnement koppelen?

4.3 Hoe wijzig ik mijn abonnement?

4.4 Hoe zeg ik mijn abonnement op?

4.5 Kan ik nog inloggen als ik geen abonnement meer heb?

4.6 Wat gebeurt er met mijn account na het stopzetten van mijn abonnement?

4.7  Hoe weet de site dat ik abonnee ben?

4.8 Wat is het verschil tussen registreren en de abonnementen inlog?

 

5. Gegevens

5.1  Hoe wijzig ik mijn gegevens bij VMT?

5.2 Geldt een adreswijziging ook voor de print editie van VMT?

 

6. Problemen

6.1 Ik heb mij geregistreerd maar kan geen artikelen lezen.

 

7. Overige vragen

7.1 Hoe veel artikelen kan ik lezen?

7.2 Wat zijn de kosten voor VMT.nl?
_________________________________________________________________________________________




1. Mijn VMT

1.1 Waarom moet ik inloggen op www.VMT.nl? 
Omdat we naast de journalistieke printedities van VMT, óók online meer onafhankelijke inhoud willen bieden. Hiervoor hebben we de redactie van VMT anders ingericht. We hebben bijvoorbeeld meer online redacteuren aangenomen. Daardoor kunnen we nu meer journalistieke verdieping brengen. 
De artikelen zijn overzichtelijk bijeen gebracht in kennisthema’s. U ziet in één oogopslag wat er speelt rond voedselveiligheid en kwaliteit, productontwikkeling, technologie, verduurzaming, wetgeving en meer. Zo vindt u heel eenvoudig de specifieke informatie over uw eigen vakgebied. Relevant, praktisch en diepgaand.
Het niveau dat je van ons gewend bent in de printedities, brengen we nu dus óók 24/7 online. Zo hoef je nooit meer iets te missen en ben je altijd precies op de hoogte van wat er speelt in de voedingsmiddelenindustrie.

Voorbeelden van artikelen die je dagelijks kunt lezen zijn: 
► Dagelijks het laatste nieuws, aangevuld met achtergronden en analyses: wat betekent  het voor de voedingsmiddelensector?
► Expertblogs per kennisthema, zoals wetgevingsissues en columns waarin vooraanstaande personen hun visie geven over actuele onderwerpen.
►  Trends in de sector, zowel op strategisch als productniveau. Bijv. complete E-nummerlijsten van alle additieven 
► Opiniepeilingen in de vorm van polls waarin u ziet wat de mening van de sector zelf is. 
► Handige tools waarmee u op vmt.nl aan de slag kunt. Hoe staat u ervoor als het gaat om MVO? Hoe kunt u het beste duurzame palmolie inkopen?


Terug naar boven

1.2 Vanaf wanneer kan ik inloggen?
Vanaf 1 oktober kun je inloggen

1.3 Blijf ik naast VMT.nl ook mijn papieren VMT ontvangen?
Ja, dit blijft onveranderd.

Terug naar boven

_________________________________________________________________________


2. AANMELDEN

2.1 Hoe meld ik mij aan voor Mijn VMT?
Om je aan te melden voor Mijn VMT klik je rechtsboven in de rode balk op 'Inloggen'.
Klik vervolgensop de knop 'Account activeren'. Er verschijnt een aanmeldingsformulier. 
Vul het formulier in en klik op verzenden. Je ontvangt een bevestigingsmail in je e-mail inbox.
Klik op de link in de bevestigingsmail. Je bent aangemeld voor Mijn VMT!
2.2 Waar kan ik mijn abonneenummer vinden?
Op iedere VMT die je ontvangt zit een adreslabel met daarop je gegevens. Hierop staat je 6-cijferige abonneenummer (eerste nummer voor de slash). Je kunt je abonneenummer ook opvragen bij de klantenservice van VMT: ( 010)  289 40 08 of klantenservice@vmt.nl

Terug naar boven

_________________________________________________________________________

 

3. INLOGGEN

3.1 Hoe log ik in voor Mijn VMT?
Klik op de rode balk op ‘inloggen’ om in te loggen. Vervolgens kan je je inloggegevens invoeren en inloggen.

3.2 Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
Nadat je bent ingelogd kom je op de welkomstpagina. Hier vind je links in het menu, de link Wachtwoord wijzigen’. Via deze link kun je je wachtwoord wijzigen. 

3.3 Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
Klik in het inlogveld op de link ‘Wachtwoord vergeten’. Via deze link kun je met je e-mailadres een nieuw wachtwoord opvragen.

Terug naar boven

_________________________________________________________________________

 

4. ABONNEMENT

4.1 Zit 'Mijn VMT' bij mijn huidige abonnement inbegrepen?
De toegang tot ‘Mijn VMT’ is inbegrepen bij een VMT Optimaal en een VMT Online abonnement. Ook bij een proefabonnement heb je gedurende de proefperiode toegang tot ‘Mijn VMT’. Voor toegang van VMT VoedselVeiligheid Voedselveiligheid plus heb je een Plus abonnement VMT VoedselVeiligheid Voedselveiligheid plus nodig. 

4.2 Waar kan ik mijn abonnement koppelen?
Log in op Mijn VMT. Ga op de overzichtspagina van Mijn VMT naar ‘mijn abonnement’. Klik vervolgens op account koppelen. Vul hier je gegevens in en druk op verzenden. Je account is gekoppeld.

 
Terug naar boven

4.3 Hoe wijzig ik mijn abonnement?
Je kunt je abonnement wijzigen door in Mijn VMT naar ‘mijn abonnement’ te gaan. Klik hier op de button abonnement wijzigen. Hier kun je middels het formulier je abonnement wijzigen. Een wijziging kan ook telefonisch worden doorgeven via (010) 289 40 08.
Let op: wijzigingen van uw abonnement worden als volgt doorgevoerd. Een uitbreiding van uw huidige abonnement wordt binnen 5 werkdagen verwerkt. Een opzegging (of een gedeelte hiervan) wordt voor de vervaldatum van de opzegging verwerkt.

4.4 Hoe zeg ik mijn abonnement op?
We vinden het jammer dat je overweegt je abonnement op te zeggen. Opzeggen kan door te bellen met onze klantenservice via (010) 289 40 08. Je kunt ook naar ‘Mijn VMT’ gaan en vervolgens naar ‘mijn abonnement’. Hier vind je het contactformulier voor wijziging of opzegging van je abonnement.

Terug naar boven 

 

4.5 Kan ik nog inloggen als ik geen abonnement meer heb?
Ja, je kan gewoon inloggen en reageren op openbare artikelen. Afgeschermde artikelen voor Optimaal en Online abonnees zijn niet meer te lezen.

4.6 Wat gebeurt er met mijn account na het stopzetten van mijn abonnement?
Je account op VMT.nl blijft beschikbaar. Afgeschermde artikelen zijn na het aflopen van je abonnement niet meer te lezen.

Terug naar boven 

 

4.7 Hoe weet de site dat ik abonnee ben?
De website van VMT is gekoppeld aan het abonnee bestand van VMT. Aan de hand van je abonneenummer, postcode en huisnummer kan VMT.nl je abonneegegevens ophalen. 
4.8 Wat is het verschil tussen registreren en de abonnementen inlog?
Bij registratie kun je alleen reageren op artikelen, je kunt niet de afgeschermde artikelen lezen. Ben je ingelogd als abonnee dan kun je beide.

Terug naar boven

_________________________________________________________________________

 

5. GEGEVENS

5.1 Hoe wijzig ik mijn gegevens bij VMT?
Klik in ‘mijn VMT’ op ‘mijn gegevens’. Pas de velden aan die je wilt aanpassen en klik vervolgens op ‘wijzigingen opslaan’. Je gewijzigde gegevens zijn opgeslagen. 
5.2 Geldt een adreswijziging ook voor de print editie van VMT?
Ja. Indien je verhuisd bent, of je wilt het vakblad van VMT op een ander adres laten bezorgen dan gebeurt dit automatisch na het wijzigen van je gegevens. Hou er wel rekening mee dat de wijziging uiterlijk 3 weken voor het verschijnen van het magazine bij ons binnen moet zijn. Indien dit niet het geval is gaat de wijziging in vanaf het nummer wat daarna verschijnt.

Terug naar boven

_________________________________________________________________________

 

6. PROBLEMEN

6.1 Ik heb mij geregistreerd maar kan geen artikelen lezen.
• Controleer door rechtsboven op inloggen te klikken of je daadwerkelijk ingelogd bent.
• Om artikelen te kunnen lezen moet je een abonnement op VMT hebben.
Het kan zijn dat je abonnement op VMT nog niet gekoppeld is aan je registratie. Log in op Mijn VMT en ga vervolgens naar ‘Mijn abonnement’.  Controleer of daar je abonnement vermeld staat.

Optie 1: Als daar geen abonnement staat dan kun je je bestaande abonnement koppelen door op account koppelen te klikken. Heb je geen bestaand abonnement op VMT? Sluit dan een voordelig abonnement af.
Optie 2: Er staat een actief abonnement. Er is waarschijnlijk iets mis met je koppeling. Neem telefonisch contact op met klantenservice via (010) 289 40 08 of via e-mail klantenservice@vmt.nl.

Terug naar boven

_________________________________________________________________________

 

7. OVERIGE VRAGEN

7.1 Hoe veel artikelen kan ik lezen?
Als abonnee van VMT kun je onbeperkt artikelen lezen.

7.2 Wat zijn de kosten voor VMT.nl?
VMT.nl heeft meerdere mogelijkheden om een abonnement af te sluiten

Bekijk hier de verschillende abonnementen

Terug naar boven