Management

Snel naar een onderwerp

Nieuws

Meer nieuws

Kennis uit de markt

aardbei transparant

Transparant communiceren: niets zeggen is geen optie Voedingsmiddelenproducenten zoeken naar vormen van transparante communicatie. Van opengestelde fabrieken tot productie- en ketenprocessen die voor de consument volledig inzichtelijk worden gemaakt. Maar wat is de beste aanpak?

Meer artikelen

Agri en Food Trends

Het Agri & Food Trends onderzoek inventariseert de strategie, onderscheidend vermogen en toekomstverwachtingen van agrifoodbedrijven. Tevens zijn de actuele trends in kaart gebracht.


In 2014 is het vertrouwen en imago van agrifood aan het onderzoek toegevoegd.

Het Agri & Food Trends onderzoek is een initiatief van Berenschot, VMT, LTO Nederland, HAS Hogeschool, FNLI en FEVIA.

 

Lees meer over de agri & Food Trends:

Goed imago ondanks vertrouwenscrisis
Foodindustrie moet pro-actiever handelen
Alle Agrifood-berichten

Overnames en fusies

Overname

Bekijk hier een overzicht van alle berichten over overnames en fusies op VMT.nl

Bekijk het overzicht