Noordzeevis uit Scheveningen in nieuw jasje

Scheveningen, 24 februari 2017 15:30 | Schuttelaar & Partners

De eerste bijeenkomst in het nieuwe jasje van Stichting Noordzeevis uit Scheveningen, die plaatsvond op 7 februari, was een groot succes. Met ruim 80 aanwezigen en 6 nieuwe ambassadeurs wordt er een grote slag gemaakt om Noordzeevis uit Scheveningen te activeren.

De bestuursleden van Stichting Noordzeevis uit Scheveningen hebben samen een nieuwe missie en visie ontwikkeld, welke tijdens de bijeenkomst zijn gepresenteerd door voorzitter, Matthijs den Heijer van W.G. Den Heijer & Zn. Voorafgaand aan de bijeenkomst heeft het bestuur de naamswijziging officieel gemaakt. Ook zijn er verscheidene workshops gehouden, en zijn de eerste ambassadeurs verwelkomd.

Beeldmerk Noordzeevis

De stichting zoekt ambassadeurs om het nieuwe beeldmerk uit te dragen. Tijdens de bijeenkomst presenteerde Jan van de Werken, Category Manager Fish bij de Makro, over hoe de Makro het beeldmerk van Noordzeevis uit Scheveningen heeft ingezet tijdens de actie met vissoorten uit de Noordzee.

Wijting

Hij vertelde onder andere dat in 2016 in twee weken 100kg wijting is verkocht, tegenover 1000kg in dezelfde weken van 2017 tijdens de actie. Dat is nog eens rendement met Noordzeevis uit Scheveningen!