BrauBeviale in Neurenberg is een van 's werelds belangrijkste beurzen voor de drankenindustrie. Het is ene platform voor nationale en internationale exposanten en vakbezoekers uit meer dan 135 landen. Doel is om de bezoekers en exposanten gezamenlijk relevante en inspirerende ideeën op te laten doen die de gehele drankenindustrie helpen. De BrauBeviale behoort tot de Beviale Family, het wereldwijde netwerk van de drankenindustrie. Het verenigt de grote verscheidenheid aan dranken en hun fabrikanten over de hele wereld op verschillende manieren met allerlei evenementen.
28-11-2023 | Brau Beviale

NürnbergMesse Group toont zijn expertise in de drankenindustrie op een internationaal podium met BrauBeviale.
Lees meer over
Recente artikelen

Van fermentatie tot conceptontwikkeling: het Food Future Event haakt...
Productontwikkelaars van onder andere Lamb Weston, FrieslandCampina en Beyond Meat en experts van de HAS Green Academy en NIZO zijn slechts enkele...

'Minder maar betere plantaardige producten die meer tijd krijgen om...
Na een aantal jaar van onstuimige groei in de categorie plantaardig, lijkt er nu een plateau te ontstaan. Zijn er te veel producten op de markt?...

Productontwikkelaar over Food Future Event: 'Het event bood variatie...
Lisette Brouwers, product manager bij Fairtrade Original komt op 26 september voor de tweede keer naar Food Future Event. Ze vertelt waarom.

Peijnenburg wil suiker deels vaarwel zeggen en komt met herlancering...
Peijnenburg wil los komen van het imago 'toetje van het ontbijt' en herlanceert daarom het assortiment. Een deel van het ontbijtkoek-assortiment moet...
Eerder verschenen
- Lector Designmethoden: 'Het is valkuil om te denken voor jouw doelgroep'
- Conceptontwikkelaar Eveline van Dam: 'Er liggen kansen om de consument nog meer in het middelpunt te plaatsen' (podcast)
- Wat is gezonder: vleesvervanger of de vleesvariant? Dit zijn 7 conclusies uit het onderzoek van ProVeg
- 'Koffievrije koffie' nu ook in supermarktschappen
- Young R&D: Hoe kan R&D het bedrijf helpen duurzamer te worden?
- Albert Heijn introduceert met AH Terra nieuwe plantaardige eigen-merklijn
- Handig overzicht: zo pakken deze productontwikkelaars hun vak aan
- Algenproducent ontvangt miljoeneninvestering
- Startups opgelet: Fi Europe 2023 zet met Innovation Awards in op duurzaamheid
- Startup wil Red Bull van alcoholische dranken worden: 'Hard Seltzer is de nachtmerrie van bierproducenten'
- Prof pleit voor waarschuwing op ultrabewerkt voedsel
- 'Ook gen Z wil de lekkere producten, maar wel met een beter verhaal' (podcast)
- No Fairytales ontwikkelt volkoren groentetortilla: 'Het was een hele klus om het niet droog of klef te krijgen'
- Productinnovaties augustus: Tony's Lil'Bits chocoladeballen en plantaardige Droomboter van cacaoboter
- Meelworm goedgekeurd als novel food. Wat is de volgende stap voor producent Ynsect?
- Food Future Event: Hoe vliegen andere productontwikkelaars herformulering aan?
- Belgische startup wil met alcoholvrije distillaten alternatief bieden voor 'mierzoete' drankjes
- Startup maakt visvervangers 'in het hol van de vis': 'Structuur en smaak zijn het lastigst'
- Aan de slag met suikerreductie? Deze collectie laat zien wat de mogelijkheden zijn
- Nieuwe vleesvervangers ontwikkelen? 'Snelheid is ontzettend belangrijk'
Ontvang 6x per jaar de Thema Update R&D
Alles over R&D in food in je mailbox? VMT besteedt in deze speciale nieuwsbrief aandacht aan de meest vooruitstrevende foodinnovaties, nieuwe ingrediënten, slimme producten, startups, alternatieve eiwitten, kweekvlees, enzovoort.
